onsdag den 7. marts 2012

MÆND...!

... jeg kan lide at kigge på lækre kendis-mænd! Og jeg vil gerne have dem for mig selv..! De næsten lige gode som duften af nybagt kage...



Colin Farrell - Irsk og lækker = win-win



David Boreanaz - Også bedre kendt som Angel...!



Gerard Butler - lidt "action mann" over ham i 300!


Jeffery Dean Morgan - Lige siden han var Danny i Greys Hvide Verden, har jeg bare været forelsket. *suk* 


*BONUS*, hvis man er vild med både Gerard og Jeffery er P.S. I Love You filmen for dig! Bobbelt op på lækker mænd, og tilmed irsk accent!



John Stamos - Onkel Jesse fra Full House (Hænderne fulde). Han er ret så lækker, dengang som nu.

Jeg beder jo ikke om meget vel? Bare ti-tolv af de lækreste...

2 kommentarer:

  1. Hihihihi hvis jeg SKULLE vælge en kendis mand som.. lækker..

    SÅ ville det være Vin Diesel... Men.. Mænd siger mig ikke noget..

    Normalt er jeg ikke til pige piger, men Drew Barrymore er ret så nutted..................

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet