torsdag den 8. marts 2012

Links: Chokolade blogs

Kender i det at man bare har brug for chokolade. NU! Og hvis man er lige så fattig studerende som mig, og at skattefar i år kræver et rest-skat beløb, som næsten er det samme som 3 måneders husleje, så det virkelig nederen ikke at have chokolade!



Alternativet var at jeg havde rugbrød fra arbejdet, Nutella og pulver kakao! Jeg ligger nu i min kæmpe dobbelte luft-madras, læser koge/kage bøger og drikker kakao og spiser Nutella-madder!



Og selvom min tilværelse er lidt "skrabet" i øjeblikket, føler jeg det alligevel som luxus!

Stadig spændte på den up-coming Chokolade Festival 2012, vil jeg lige dele mine ynglings chokolade blog's med jer.
De ligger også til dagligt ude i blog listen, men for god orden skyld, syntes jeg lige du skulle kigge forbi dem. Hvis der andre chokolade blogs jeg har glemt (!?) eller slet ikke kender (!?!?!) vil jeg gerne lige høre om det...

1 kommentar:

  1. Det lyder da også skønt med kakao og nutellamadder :-)
    Ærgerligt med skatten:-(

    SvarSlet